Theme Layout

[Rightsidebar]

Boxed or Wide or Framed

[Framed]

Theme Translation

Display Featured Slider

Featured Slider Styles

[Centred]

Display Grid Slider

No

Grid Slider Styles

[style4]

Display Trending Posts

Display Author Bio

No

Display Instagram Footer

Don´t use my photos without my permission.
Ethän käytä kuviani ilman lupaani.
Copyright ©¸Johanna Koskiranta

Let's Connect

Keittokirjoja ALEsta


Kaupungin läpi kävellessäni silmiini iski mainos Suomalaisen Kirjakaupan ikkunassa: alehinnoista -40%. Ei toivoakaan, että olisin pystynyt kävelemään ohi. Siis sisään vaan. Kun minulla niitä keittokirjoja ei ennestään ollutkaan, niin ihan muutaman bongasin. Mutta hei, siis -40% alehinnoista, jäivät maksamaan muutaman hassun euron kappale.

QuickEdit
Hellan ja viinilasin välissä
2 Comments
Share :

2 kommenttia:

  1. Mekin käytiin kirja-alessa - mulle jäi käteen hieman erityyppistä kirjallisuutta, niistä lisää myöhemmin... ;-) Olen yrittänyt vältellä ruoka- ja keittokirjojen shoppaamista, koska olen ymmärtänyt, että jos niiden keräilylle antaa pikkusormen, niin se vie koko käden...

    VastaaPoista
  2. Marjaana, voi kun joku olisi varoittanut ajoissa. Nyt ne vievät yhden kaapin ja yhden hyllyn... eli koko käden.

    VastaaPoista

Kiitos kun jätit viestin minulle!

.hidden {display: none !important;}

Follow @johanna_koskiranta